Thailand - Reisverslag uit Ban Hat Sai Khao, Thailand van Marc Henzen - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Ban Hat Sai Khao, Thailand van Marc Henzen - WaarBenJij.nu

Thailand

Blijf op de hoogte en volg Marc

17 Januari 2014 | Thailand, Ban Hat Sai Khao

Gister een blog geschreven maar op de een of andere manier is het niet gelukt. Hopelijk deze wel en dan komt er een nieuwe poging. We gaan zo naar Cambodja dus Thailand zit erop. Heerlijk relaxt op Koh Chang en de buzz van Bangkok.

Bangkok blijft een leuke stad. We zaten vlakbij de old town. We konden naar het Grand Palace lopen. Koh Chang is een tropisch paradijs. Mooie stranden tegen de achtergrond van heuvels bedekt met tropisch regenwoud. Zo we moeten nu weg. Een lange rit via de Pailin border naar Battambang.

• 17 Januari 2014 - 06:04

H. Van Der Wal:

Lieve M. en M,
    Wat leuk , zo,n reisverslag, veel plezier in Cambodja, en een hele goede reis he !!!
    Hoop dat alles naar wens gaat. Hier alles o.k. het is hier 9 graden.
    Lieve groetjes, en een dikke knuffel. Hillebilly, en de veestapel. Bedankt he !!!!

• 17 Januari 2014 - 07:20

Peter & Huub:

Hier is het nu een gewone vrijdagochtend, wel de allerlaatste dag voor het weekend! Bij jullie zullen de dagen zich relaxed aaneenrijgen tot een ketting van prachtige ervaringen en belevenissen. Goed dat jullie niet begonnen zijn in Australie, mijn zus zit daar nu in Melbourne terwijl het soms meer dan 40 graden was.
    Morgen gaan we naar Galerie Mooiman in Groningen, kijken of er leuke mannenkunst te koop is om onze woonkamer op te leuken. Jullie zullen af en toe ook wel prachtige hebbedingetjes tegenkomen, gedoe om dat mee te zeulen. Ach, er zitten zoveel nadelen aan reizen ;-)
    Pas goed op elkaar en geniet ervan!!!

• 17 Januari 2014 - 09:44

Cora Weber:

he mark!

leuk van jullie te horen, cambodja zal wel weer een heel nieuwe ervaring zijn. Is echter heel anders dan Thailand. Minder relaxed misschien maar wel indrukwekkend. Heel veel plezier en goede reis!

liefs cora

• 17 Januari 2014 - 09:46

Cora Weber:

frank zei nog dat wij volgens hem ook in koh chang zijn geweest. rustig eiland, maar hotels aan de kust en verder onbegaanbaar eiland gevuld met regenwoud. grappig wel.

• 17 Januari 2014 - 11:00

Jacco & Monique Henzen:

Hai M&M,
    Goed eens wat van jullie te horen, hoewel de plaatjes wel een beetje vervelend zijn om naar te kijken. Kleine tip voor het bijwerken van het blog, je kunt in Word een verhaaltje schrijven en gemakkelijk kopiëren, ben je ook niet gelijk alles kwijt (ervaringsdeskundige).
    Hier alles koud en saai! Lucas vind het allemaal wel een beetje lastig te begrijpen, maar we gaan dit weekeinde op onze wereldkaart een lijn tekenen van jullie route dan kunnen we het een beetje volgen. Hij heeft wel op de iphone de weer app ingesteld op jullie bestemmingen dus we weten hoe lekker warm het is bij jullie.
    Geniet ervan en dikke kussen!!!

• 17 Januari 2014 - 15:15

Nancy:

Wat een view, en het klinkt heerlijk allemaal. Denk af en toe maar even aan ons op deze grijze januari dag...veel plezier in Cambodja! X Nancy

• 17 Januari 2014 - 18:02

Peter :

Hoi M en M,

Wat is dit een leuke manier om op de hoogte te blijven. Ik kan me tijden herinneren dat je als reiziger naar een duister postkantoortje moest om een telefoongesprek aan te vragen om naar het thuisfront te kunnen bellen. :)

Hoop dat jullie niet veel gemerkt hebben in Bangkok van de schermutselingen.

Laat even wat weten als jullie in Cambodja zijn.

• 19 Januari 2014 - 13:23

Marc Henzen:

Dank voor jullie reacties. Leuk om zo contact te houden. Wij zijn nu in Cambodja. Gr. M&M