dag min een - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc Henzen - WaarBenJij.nu dag min een - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc Henzen - WaarBenJij.nu

dag min een

Door: Marc Henzen

Blijf op de hoogte en volg Marc

05 Januari 2014 | Nederland, Amsterdam

Allereerst de beste wensen voor 2014. Een heel mooi en gezond jaar toegewenst. Vandaag de blog aangemaakt. We gaan bijna 15 weken de halve wereld rond en weer terug. Druk aan het pakken. Morgenavond gaan we vliegen. De eerste stop wordt Bangkok.

• 05 Januari 2014 - 16:52

Jacco & Monique Henzen:

Lieve M&M,
    Heel veel plezier! We gaan jullie natuurlijk op de voet volgen. Geniet, maar dat komt vast goed!
    Heel veel liefs!!
    Jacco, Monique & Lucas!!!

• 05 Januari 2014 - 22:01

Mariska:

He Marc en Martin,
    Wat een goed idee om een waarbenjij.nu reisverslag aan te maken. Wij kunnen nu vanuit een koud nederland heerlijk smullen en genieten van jullie belevenissen. Succes met inpakken en alvast een hele goede reis morgen! Hoe laat vertrekken jullie? Veel liefs, Jeroen en Maris

• 06 Januari 2014 - 08:56

Johan Tjoelker:

Hey Marc en Martin,
    wel confronterend op de eerste werkdag in het nieuwjaar. ;)
    Geweldig dat jullie dit gaan doen. Ik wens jullie heel veel plezier en mooie reisverhalen.

en heel veel geluk in het nieuwe jaar.
    Johan

• 06 Januari 2014 - 08:56

Johan Tjoelker:

Hey Marc en Martin,
    wel confronterend op de eerste werkdag in het nieuwjaar. ;)

en heel veel geluk in het nieuwe jaar.
    Johan

• 06 Januari 2014 - 09:28

Cora Weber:

Hoi Marc!

wat leuk, een blog! kan ik lekker wegdromen bij jullie foto's en verhalen als ik op mijn werk zit. gelukkig nieuwjaar en heel veel plezier! ik mis je nu al! geniet!

xxx cora

• 06 Januari 2014 - 09:29

Nancy:

Wat heerlijk jullie reis en wat zijn we jaloers! Heel veel plezier!
    Nancy, Heino, Danaé en Zeno

• 06 Januari 2014 - 15:28

Elizabeth:

Hello fellas!

Nog even.....wat ik jullie vooral wens is een behouden reis!! En natuurlijk
    en vooral heel veel en hééérlijk genieten! Dikke knufXXX

Elizabeth

• 08 Januari 2014 - 17:41

Robi One Kenobi:

Jaaaaa uhhhhhhh foto's! Zo'n sabbatical is natuurlijk niet om uit te rusten maar je thuisfront te laten zien hoe ontzettend gaaf het daar is! Genietse. Hier is het nog steeds lente:)

• 08 Januari 2014 - 17:41

Robi One Kenobi: